søndag 19. juni 2011

Savn......ett inderlig savn

I Sverige her jeg tre søsken, en liten bror og to små søstre!!

De er vel i grunn ikke så små lengere, men for meg er de jo alltid det.....mine småsøsken!!



Husker ikke hvor mange år det er siden jeg har sett dem, tror det er tre år siden jeg så søstrene mine og mye lengere siden jeg så broren min.....og enkelte dager savner jeg dem så utrolig mye!

Jeg kjenner dem dessverre ikke så godt, men vet at det er mye som har hendt i livene demmes.....uten at jeg som storesøster har kunnet være til noe hjelp.

Å selv om jeg ikke kjenner dem så godt, så har jeg inne i hjertet mitt en ubeskrivelig kjærlighet til dem.....og jeg håper de vet det!

Lillebror Martin <3

Lillesøster Elle <3

Lillesøster Ewe <3



Jeg savner dere så mye, og elsker dere så masse!! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig också Linda!!! <3 Puss och kram// Evelina

Malys krok sa...

Det var nytt å høre at du har disse søskene. Klart du savner...

Måtte og lese om Mary. Hun er blitt stor jente nå og klarer mye selv, men dette var nok ikke noen artig opplevelse for henne! Jaja... Det endte jo godt, med is og det hele! Bra mamma var like i nærheten og kunne trøste! Ha det fint! Klem fra Margit.