lørdag 11. juni 2011

Midnattsolformørkelse

Det var dessverre ikke så mye vi fikk sett, pga skyene som akkurat hadde lagt seg foran midnattsola.....men vi hadde det koselig på kveldstur, jeg, Christine, Geir Hovard og Thomas!=)
Verdens besteste Thomas!!=) Verdens vakreste Thomas også vil jeg tro, med Marys fine Barbie-briller....;o)

Koser seg ute en fin sommerkveld.....=)


Skikkelig lett å få tatt noen skikkelige bilder av disse ungene.....uannsett hva jeg gjorde og foreslo så gjorde de seg til på en eller annen måte.....Belling-unga!!=)

Så møtte vi Mulle og Nadja, Lotta og Per Alfred på molloen......Mulle og Nadja stilte noe uvillig opp til fotografering!=)


I dag har jeg klart å lure datamaskinen litt, jeg skrudde den av og på å da funket den såpass lenge at jeg fikk lagt ut litt bilder! Det blir veldig sporadisk blogging fra denne kanten nå når maskinen er "syk"....men nå i helga får vi tilsendt en ny så da blir nok bra snart!!=)

God klem til allesammen!!

1 kommentar:

Malys krok sa...

Kjære Linda! Tusen takk for koselig hilsen! Så fine bilder du viser og så flotte ungdommer du er på tur sammen med! Koselige hunder på siste bildet! du finner alltid noen å ta bilder av!
Flott å se dere! Synd det er så kaldt hos dere! Nå skal Emma og jeg gå marktur sammen med Hulda og Tuva! Sikkert fint i marka nå! Ha det godt og god klem til deg! -Margit-