tirsdag 14. juni 2011

En liten tur på hurtigruten

Vi venter tålmodige på at alle turistene skal komme seg i land!=)


Vakre, kalde byen min <3

Men det er fint her da!!;o)



Å siden det ikke var noe ball-binge ombord på Vesterålen så spiste vi is istedet for å leke!!=) Men det var jammen meg like greit, for isen var kjempe god!!=)


Hvis ikke jeg tar mye feil, så blir den nye datamaskinen sendt i dag.....å da kan jeg kose meg med ny datamaskin med masse spennede programmer på, i neste uke!! Gleder meg så innmari!!;o)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Ser at dere har vært på hurtigrutetur! Det høres jo koselig ut! Og så godt det ser ut med is!

Ser i ditt forrige innlegg at du glemte en viktig dag, men ordnet fint opp idet etterpå! Tror sikkert at den snille mannen din likte det du hadde stelt til! Ha det godt, Linda og klem fra meg til deg! -Margit-