søndag 12. juni 2011

Chris Marius 30 år.....på fredag som var

Den beste pappaen vi vet, verdens beste kjæreste og min aller beste venn fylte 30 år på fredag. Dagen ble vel i grunnen ikke feiret, men vi spiste muffins og is til dessert etter middagen og vi slappet av og koste oss sammen på ettermiddagen.
Vi har tilsammen fire flotte unger som alle er veldig glad i Chris Marius, og han er en fantastisk far og farsfigur. All sin fritid bruker han sammen med meg og ungene, og han stiller opp og er en familiefar tusen prosent!
Han har gitt meg to vakre, gode jenter og de er så utrolige lik han på alle måter. Jeg er så glad for at vi har akkurat han som pappa, kjæreste og bestevenn......han er så bra å ha som akkurat det!!
Menne nå skal det sies at jeg skikkelig tabba meg ut på bursdagen hans......Jeg-eeee glemte den!!

Japp, jeg glemte av at min kjære mann fylte 30 år på fredag!!


Han sto opp om morningen, dro på jobb, kom hjem å hentet småtrollene og leverte dem i barnehagen, han kom hjem å spiste lunsj sammen med meg og da han skulle dra på jobb igjen etter lunsjen......måtte han minne meg på at han hadde bursdag......*Skjemmes meg halvt ihjel*


Altså, saken er den at bursdagsgaven å alt sånt er fiksa for lenge siden.....menne jeg skulle jo selvfølgelig ha kjøpt noe blomster, gaver fra ungene og fiksa med frokost ja i det hele tatt.....han gir meg så mye, så takker jeg ved å glemme hele dagen hans....det er sørgelig det!!


Men, jeg dro til byen...jeg og Christine så handla vi en del greier til han, roser, gaver og han fikk muffins å vi kosa oss her hjemme på ettermiddagen....men jeg har en plan, selv om den kommer litt på etterskudd....må bare fikse litt greier først!! Så jeg kommer med oppdatering etterhvert....hvis planen min funker!!;o)


HA.....klarte å lure dataen i dag også....hehe!!


Lot of love <3

1 kommentar:

*Strikkerier* sa...

Ojojoj! Glemme elsklingen sin 30-årsdag; den må du vel betale litt for tenker jeg! :-) Det går nå alltids bra, vil jeg tro. Sånt vil skje; ha ikke dårlig samvittighet så fryktelig lenge. God klem til dere alle sammen! Spesielt til deg, vakre Linda!