fredag 20. mai 2011

Nye kopper



Har fått meg nye kopper i dag, med Pippi og Emil på....er de ikke fine???




Kjempe fine syns nå jeg, de er passe store med enkle hanker, like fin til i drikke melk i av ungene som å drikke kaffe i av meg selv!;o)




Koppene kan du kjøpe her ;o)

Så her sitter jeg å drikker kaffe av den nye Pippi koppen min, å kjenner at det er skikkelig koselig å bare være hjemme, ligge på sofaen under teppe å se på tv, blogge litt, vaske litt klær, spise litt og bare kose meg i fred og stillhet......snart kommer alle 4 ungene hjem å da blir det liv å røre i massevis!;o) Så jeg skal nyte mine to og en halv time til med stillhet....;o) Også skal jeg kose meg med ungene resten av helga!=)


2 kommentarer:

Malys krok sa...

koppene var både fine, morsomme og gode1 Så flott, Linda at du koser deg hjemme! Er sikker på at det likevel er godt å er godt å tenke på at du får være sammen med alle de flotte ungene dine snart! Kos dere, alle sammen! Jeg fikk Emma fram fra sofaen den kvelden, badet og klippet og hun ble så fin! Jeg har også klippet Tuva, hunden til min eldste datter, så nå har jeg to fine hunder her. Nybadet, rene og pene. Ha en flott helg! Klem fra Margit-

June sa...

Så artig :) Vi samler på mummi kopper foreløpig, men kanskje vi må begynne med disse også!