torsdag 5. mai 2011

Lillemor kan tromme......

....å det kan faktisk minstemor også!;o)

Da vi var i bursdag hos Geir Hovard fikk jentene lov å låne slagverket som sto i stua der, for der i huset spilles det trommer så det ljomer i veggene! Å det var gøy, og masse bråk!! Oldemor var klar til å reise hjem med en gang hun....hehehe.


Ellers er det veldig stilt å rolig her for tiden, vi har vært en del ute for det har vært fint vær....men jeg er veldig lat å ta bilder å da blir det ikke så mye blogging heller. Den Psykiske formen er heller ikke helt på topp, og i morgen er det en begravelse jeg grur meg veldig til....heldigvis skal Chris Marius være med meg, han kjenner meg godt og stiller alltid opp når jeg trenger han....snille mannen min!


Kommer nok sterkere tilbake etterhvert som sommeren skrider frem, det bruker jo å bli mye å ta bilder av da!;o)


God klem fra Linda <3











1 kommentar:

Julie sa...

Skulle gjerne vært der lamme dæ i mårra! Lykke til! Elske dæ! <3