tirsdag 10. mai 2011

Hjemme med to søte små

Våknet til en helt forferdelig opplevelse i dag.

Min kjære Mary kom sutrende inn på rommet vårt, og begynte plutselig å hoste noe alldeles forferdelig. Hun fikk sagt mellom hostekulene at hun hadde veldig vondt i halsen. Hun hadde skikkelig slimete hoste, og mens hun satt der i senga mi å hostet tok hun frem hånden å spurte etter papir.....og i den lille hånden var det fullt av blod og slim.....ungen min hosta opp blod!!!!

Jeg ble nesten hysterisk, men Chris Marius, som er roligheta selv, hentet papir å sa at hun kunne hoste i det.....så ga han henne slimløsende hostesaft.

Det viste seg å være blod fra nesen som hun hostet opp, hun hadde blødd litt i nesen om natta å det hadde lagt seg i slimet i halsen, men mammaen hadde fått en real støkk å ungen fikk være hjemme lamme meg og lillesøster, som måtte ha seg en feberfri dag hjemme!=)

Formen er fin, men det var nok godt å være hjemme i nattkjolen nesten hele dagen!;o)

Dessuten fikk hun spille på dataen, noe som er kjempe stas!=)

Minstemor som var helt frisk og feberfri i dag, kjedet seg hjemme.....hun hadde nok helst ville vært i barnehagen, å i morgen skal hun få lov å dra dit!;o)


1 kommentar:

Malys krok sa...

Ikke rart at du ble redd! Men så godt at pappa var der og fant ut av det! Sikkert deilig å være hjemme en dag... Flott at Ingrid ble så fort frisk igjen! Nå ble jeg så opptatt av de skjønne jentene at jeg nesten glemte broderiet! Så flott det blir! Og så masse du har fått brodert på det! Kjempefint Linda! Jeg var ikke på blogg i det hele tatt i går. Var til en undersøkelse på sykehuset som gjorde meg litt trett og slapp.
Ha det veldig fint sammen med dine!
Klem! -Margit-