lørdag 30. april 2011

Geir Hovard 12 år

I dag blir altså min eneste sønn 12 år, den vakreste gutten jeg vet!!

Han er like vakker inni seg somutenpå, og jeg er så glad for at jeg har han i livet mitt!

Her er bilde av han og oldemoren sin. Hun er 81 år.

Begge har bursdag i april!=)

I dag har vi vært i Vadsø å feiret Geir Hovard sin dag, og bestemor og far Bjørn-Tore og oldemor var også med. Det var kjempe koselig!=)

Tenk at min elskede lille sønn har blitt så stor...tiden går altfor fort!=)
Hipp hipp hurra for den besteste Geir Hovarden i verden!!

1 kommentar:

Malys krok sa...

Gratulerer med dagen til din kjempekjekke gutt! Han ser virkelig så snill ut som det du sier! Veldig bra å ha en slik mellom alle dine jenter! Så koselig bilde av han og oldemor! I dag har vi vært på marketur i 4 timer, nydelig vær!
Emma var så glad og lykkelig over å få løpe avsted! Det samme var jeg! Helt herlig å få gå der igjen, og det var nesten helt bart på 1. maistedet vårt! Ha det veldig godt, Linda! -Margit-