torsdag 7. april 2011

2 år -tiden flyr

For to år siden lå jeg på sykehuset i Kirkenes å ventet på denne lille frøkna, hun skulle komme til verden med ett planlagt keisersnitt og tiden var satt! Jeg fikk nesten ikke sove den natten, jeg var så spent på å møte den lille pia og jeg gruet meg fælt til å ta ett nytt snitt!
Men ut kom hun å her feirer hun sin ett årsdag sammen med søsknene sine. På ett årsdagen ble hun syk og vi feiret ikke dagen før lenge etter at den egentlig hadde vært. Vi tok ingen bilder av barneselskapet, men heldigvis tok vi da hun pakket opp gavene fra storesøsknene sine!=)

I morgen den dag våkner hun opp å er to år, en ramp og diva på to år som er livredd fluer.;o)

I morgen tidlig skal hun få åpne en pakke fra storesøster Mary, og hun skal få spise muffins tilø frokost, etter å ha blåst ut to lys!!=)

Jeg er så kry og så stolt over dette lille vesnet som er så søt, men jeg kan love at ingen av mine fire barn har gjort meg så frustrert og så sliten som denne rampe-jenta her....hadde hun kommet først hadde det blitt bare en ;o)


Gratulere med dagen rampen vår, vi elsker deg så utrolig mye!

Håper du får ei fin helg med bursdag sammen med familien og med venner!!=)

Hipp hipp hurra!!=)

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Hei Linda! Satt akkurat her og frydet meg over tre koselige innlegg med dine skjønne jenter! Satt og så og leste da jeg hørte din hilsen komme! Takk skal du ha! Beklager at jeg ikke har vært innom, har hatt det så travelt med noe jeg måtte lage ferdig og sende i posten i morgen! Dessuten har jeg vasket rundt og sådd blomsterfrø! Da jeg nå så nytt fra deg måtte jeg inn og titte.
Begynte nesten å tro at du hadde fått baby! Så nusselig søt hun var og er! Gratulerer så mye med dagen hennes i morgen! Da skal også vi ha en liten feiring av svigersønnen vår, Arnt Håvard som blir 37 år i morgen! Ser at du har hatt keisersnitt. Kan da fortelle deg at slik er min bror og jeg også født, og mine to jenter, så det vet jeg litt om! Herlige bilder av jentene dine! Ha det godt og god klem til dere alle! -Margit og Emma!-

VesleStine sa...

Kjære Linda!
Gratulerer så mye med 2-årsdagen til minstemor! Det er helt utrolig at tiden går så fort. Jeg er så glad for at jeg får følge livet deres via nettet når avstanden er så stor.

Håper Ingrid får en flott dag, og at hele familien får en deilig helg!
God klem
Stine