fredag 25. mars 2011

Yukigassen, yukigassen wow wow wow wow here we go....

Da ewr det i gang! Barnehage og skoleunger har danset Yuki-dansen i kirkebakken og da er på en måte hele greia i gang!=) Yukigassen 2011!!=)
Denne dansen er noe ungene øver på nesten hele vinteren, og de har laget seg Yukigassen skjorter, neon har Yukigassen luer og det hele er i grunnen veldig viktig og høytidelig!=)
Foran her som ungene står, er det en svær scene med byvåpnet laget i i is og sne (kommer bilder av den i morgen=)) og oppå den scenen danser det en gjeng med ungdommer, som fordansere!=)

Her er ungene fra Marys barnehage unntatt de minste, de er igjen i barnehagen.
Jeg tar sjansen på å legge ut bilder av alle uten å ha spurt hver enkelt om lov, dette fordi det blir tatt bilder til aviser og lignede i bakken og da regner jeg med at det skal gå bra. HVIS det er noen som IKKE vil ha disse bildene her, så vær så snill å si ifra så skal jeg fjerne dem med en gang!!=) Okei??!!=)


Å med det samme vil jeg ønske Yukigassen President (og min sjef) og resten av Yukigassen komiteen masse lykke til, det samme til alle lag og til alle som er i Vardø å koser seg denne helga, Ha ei flott Yuki-helg!

Her kan dere se på Yuki-dansen som barna danser :

Yukidansen

1 kommentar:

Malys krok sa...

Ser ut til at dette er en artig dans som engasjerer mange! Ha en fin helg! -Margit-