mandag 28. mars 2011

Yukigassen 2011 -del 3 ;o)


Slik så det ut da vi kom til byen for å se på åpningen av Yukigassen, lørdagsmorgen!=)

En ting er iallefall sikkert, Vardø er byen med vær!;o)

Men vi tok ungene på rattkjelken å dro dem opp i bakken, å der var det faktisk ganske lunt å fint!=)

Åpnings-sermonien var kjempe fin, og jeg må si at jeg tørket en tåre eller to når Yuki-presidenten Anita Brækkan Remme holdt sin tale. ;o)

Jeg er så imponert over byen jeg bor i, ei lita øy midt ut i ishavet får til det utroligste! Det er rett over 2000 innbyggere her jeg bor, og når det skal arrangeres noe så blir hele gjengen som ett stort lag....alle som kan hjelper til!=)

Tusen takk til alle på øya vår for ei kjempe trivelig helg, gleder meg til neste år!=)

Inne på Damekorets kafe koste vi oss med vaffel, sukkerspinn og kaffe!=)
Så traff vi jo ho Millersh, å da ville Mary dit med engang.....Der satt hun sammen med Millersh-en å var kryest i verden!=)

Å ikke nok med det, men vi traff også på ett troll.....å sannelig var vi jo i slekt med trollet!;o)

Mary som er veldig glad i troll, ville helst være sammen med Evy resten av dagen hun!=)

Å til slutt skulle hun gå å prate med alle trollene vi så oppe på Yukigassen arenaen!=)

Det var friskt vær ute i helga, innimellom kom han med sånne snøelinger og vindkast at man nesten ikke så henderne foran seg, mens innimellom der igjen var det så fint at det halve kunne vært nok!=) Men vi er ikke redd for litt skitvær!;o)
Laget Kongsviktrollan

Laget Tromsø Penguins

Ingen kommentarer: