fredag 4. mars 2011

Fridager

Barna har hatt noen dager fri fra barnehagen, grunnen til det er at de skal bytte barnehage. Kommunen har bygget/pusset opp det som var ungdomskolen, så nå får alle skolebarna på samme skole. Så da har barnehageungene fått den gamle barneskolen, og den er pusset opp og gjort om til en superduper og moderne barnehage med fire avdelinger. På mandag er den første dagen i den nye barnehagen, å vi er så utrolig spent.
Tenkte jeg skulle ta med kameraet mitt da å se om ikke jeg får tatt noen fine bilder der som jeg kan blogge, barnehagen er jo en veldig viktig del i barnas og vår hverdag!!=)
Blir en stor og spennende dag på mandag....Avdelingene har fått nye navn, så Mary skal begynne på Avd. Nordlyset og Ingrid skal begynne på avd. Pluto. Vi gleder oss så masse!!=)

2 kommentarer:

VesleStine sa...

Så herlig ny layout på siden din, Linda! Nå fikk jeg skikkelig vårfølelse!
Nydelige jenter, som alltid!

Så spennende med nyoppusset barnehage! Håper de blir fornøyde der! Skal de ansatte også flytte over? For da går det nok helt sikkert smertefritt!
Lykke til med ny hverdag på mandag!

God helg, skjønneste Linda!
Klem Stine

Malys krok sa...

Så spennende med ny barnehage! Der blir det nok fint å være! Så fin jentene er på bildet! Takk for din koselige hilsen! Alltid fint når du har vært innom!
Her har det vært snømåking i formiddag. Det var tungt og jeg ble sliten. Har ikke hatt ork til å være på blogg! Ha det godt!-Margit-