fredag 11. mars 2011

Dyreliv

I dag var det en veldig spent og glad LØVE som skulle gå i barnehagen på karneval, denne LØVEN lurte veldig mye på om det var fler som hadde kledd seg ut og om det var andre LØVER i barnehagen i dag!!=)
Jeg hadde også en litt småsur, trett og vanskelig KROKODILLE her i morgest, KROKODILLEN ville absolutt ikke kle seg ut og slettes ikke dra i barnehagen. Den ville ligge hjemme på gulvet å gråte litt den, stakkars lille KROKODILLE!!;o)

Jeg håper at både LØVEN og KROKODILLEN min er glad og fornøyd med dagen, når jeg henter dem i barnehagen snart. Og jeg håper at karnevalet har vært en suksess både for store og små!!=)
Jeg har hatt fri i dag, å har stelt litt hjemme, slappet av og vært på cafe med Stina. I ettermiddag kommer Christine og Geir Hovard, og jeg håper vi får til litt bowling i helga!=)
God helg!
Linda =)

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Det er den søteste bjørn jeg har sett! Og så snille øyne den har!
Krokodillen var også en skjønnhet, selv om det kom noen "krokodilletårer". Ikke alltid så greit å være liten...
Tusen takk for din hilsen, Linda!
Klem fra meg! -Margit-

Malys krok sa...

Glemte å si at broderiet ser fint ut!