fredag 25. februar 2011

Vil ikke sitte på fanget

Mary vil så gjerne at Ingrid skal sitte på fanget iblandt, men Ingrid vil som oftes ikke det, og om hun vil så sitter hun ca tre sekunder før hun kryper ned.....Så mammaen rekker neppe å ta bilde av det koselige!!;o)
Ingrid vil helst være i fred!!=)

Nå har ungene vært inne i dagesvis, hele dagen....hjemme og i barnehagen. Det har i over en uke vært sterk vind og utrolig kaldt, så det har vært melleom 30 og 40 effektive kuldegrader her i Vardø.....i dagesvis. Det loves bedre vær til uka, og jeg håper virkelig det blir betraktelig bedre, nå får vi virkelig kjenne hvordan det er å bo i Arktisk klimasone.....det føles som at man er på Nordpolen!
Med meg går det litt bedre, jeg kjenner meg sliten å trett, men i litt lettere humør. Har vært å fylt ut alle papirene hos NAV så da er det bare å vente på behandlingen, noe jeg vet av erfaring kan ta litt tid. Jeg har APS-plass på ASVO ut juni, så jeg har heldigvis en jobb/ aktivitet å gå til frem til sommern. Har også begynt på ett nytt broderi som jeg tenkte jeg kanskje skulle dele fremgangen med dere her inne, må bare få tatt bilde av det først!!;o) Kan jo bli morsomt å se fremgangen på bilder...;o)
Ønsker alle leserene mine ei riktig god helg, kanskje det blir tatt noen bilder i helga men vi får se!=)

Linda

1 kommentar:

Malys krok sa...

Jeg er glad for å høre at du føler deg LITT bedre! Veldig bra at du tar bilder og viser. Gleder meg til å se broderiet du holder på med! Blir artig å "følge" det. Ingrid er vel en aktiv jente som ikke er i ro så lenge av gangen, er vel derfor hun ikke vil sitte hos Mary. Fine er de begge to! Tusen takk for koselig hilsen! Tenker på deg, Linda!
Klem fra Margit.