mandag 7. februar 2011

Chris Marius har dratt til Bergen, han skal være der en uke. Å her sitter jeg å griner.....tårene trille hvert eneste minutt jeg sitter stille, til tross for de to søte små som valser rundt her å prøver å glede meg. Jeg er en egoist og en fjott som ikke klarer å styre meg selv.....Når Chris Marius ringer gråter jeg også, og jeg er så irritert på meg selv.....Det er ikke sånn det skal være!!
Hva er det jeg er så lei meg for, hva er det egentlig som skremmer meg.....Jeg klarer ikke stole på meg selv, jeg er redd jeg ikke takler å være hjemme med ungene alene.
Jeg vet jeg klarer det....vi koser oss faktisk ganske så mye etterhvert, vi tre jentene.....Men akkurat nå verker hele kroppen min!
Jeg vil at han skal være her, hjemme sammen med oss...hele tiden.....Jeg er så urimelig, jeg vet det selv men klarer ikke forandre på følelsen inni meg.....Jeg angrer på det jeg har sagt ja til, men vet at jeg tar feil.....Jeg skal ikke stå i veien, men heller være en pådriver. Å jeg er det helt til det skjer, helt til den dagen han reiser.....da angrer jeg meg!!
Nei jeg må ta meg sammen, jeg må være sterk og flink for ungene å for den snille gode mannen min, han fortjener ikke at jeg oppfører meg slik, jeg må ta meg sammen!!

Ungene sitter i sofaen å spiser frukt å ser på barne-tv, de har spist masse middag i dag og har vært super hjelpsomme! Når jeg hentet dem i barnehagen sa Mary til meg "Vi skal kose oss hjemme, bare vi jentan!!" Å vi skal det......jeg må bare få litt til gruff ut av systemet så skal vi kose oss vi jentan, skikkelig kose oss og glede oss til pappa kommer hjem!!=)


3 kommentarer:

Malys krok sa...

Hei Linda! Håper det går bedre nå! Jeg lover at jeg skal være sammen med deg, i tankene... Det går nok godt skal du se! Dagene går fort og snart her dere pappa`n hjemme igjen!
Og så har dere sett sola! Så flott bilde!
Ser på jentene her under, skal si de koser seg med dine klær! Ja slikt er vel artig! Klem fra meg! -Margit-

Malys krok sa...

Hei igjen! Nå ser jeg etter nytt innlegg hos deg! Håper dere alle har det bra! Jeg tenker på deg! -Margit-

Malys krok sa...

Tusen takk for koselig hilsen! Håper du snart er i "full fart" igjen! Ja, jeg skal nok følge med når du er her igjen, og det håper jeg du får til snart! Varm klem fra meg! -Margit-