søndag 9. januar 2011

Sparketur

I dag er det ett nydelig vær, å vi dro ut i dag formiddag for å få med oss littegranne dagslys. Er deilig å se at dagene er litt lysere nå, og om bare noen uker kommer sola tilbake....jeg gleder meg!=)
Ingrid vil helst sparke selv, å hun er så flink!=)

Og det er mange fine trapper å springe i når man er i byen!!=)

Det er fint å se utover havne, å kaste snø nedi havet!=)

I dag var det masse Ea å svømte i havna, Ærfugl tror jeg det heter....vi sier bare Ea...tror det er det samme!!;o)


2 kommentarer:

Tove sa...

Hei! Så kjekt at du tok deg tid til å stikke innom bloggen min! Det er så kjekt å oppdage nye bloggar, og eg er særleg glad i å lese bloggar frå stadar i Noreg der eg ikkje har vore, nemleg den delen av Noreg som er nord om Trondheim... Eg har altså ikkje vore lenger nord enn Trondheim! Skulle nesten skamme meg litt, men det skal nok bli turar dit òg!!!!

Nyt resten av søndagen din!

Malys krok sa...

Hei Linda! Så fint dere har hatt det!
Ingrid og Mary er så fine enten de er ute eller inne! Er jo riktig stas når hele mamma og pappa kan være sammen med dem! Takk for hilsen! så fint at du fikk lyst å lage julemus sammen med jentene et annet år! -Margit-