søndag 2. januar 2011

Godt nytt år allesammen

Ja da var det hele over å det er bare å ønske alle leserene av bloggen min ett riktig godt nytt år!
Året som har gått har vært fullt av opp og nedturer, men den siste delen av året har faktisk vært ganske bra. Å jeg håper det fortsetter sånn!!=)
På nyttårsaften disket Chris Marius opp med en skikkelig god kalkun-middag, og til bords hadde vi gjester for mamma og Bjørn Tore kom hit til Vardø for å feire det nye året sammen med oss, og selvfølgelig så var bestemor kaspara her.....det var skikkelig koselig og maten var fantastisk!!=)
Onkel Morten og bestefar Yngve kom på kvelden å skaut opp raketter sammen med oss!!=)

Mary holdt ut helt til klokken 12 og ble med ut på natta for å se på rakettene, men da vi kom inn igjen var hun bra trøtt og måtta bare legge seg med en gang!=) Ingrid hun sov bort hele nyttårsaften hun!!=)

Jula og romjula har i grunn vært veldig fin, til tross for at jeg ikke er så veldig glad i høytiden. Å nå har Geir Hovard og Christine reist hjem, å jeg sitter her å er i grunn ganske lei meg....huset blir så tomt og stille, jeg savner dem sånn når de ikke er her!!
I morgen er det barnehage og jobb, å jeg er glad for det....tilbake til hverdagen er det i grunn ganske deilig å komme! Skal prøve meg på ett lite kostholdsendringsgreier og litt trenignsgreier også nå på nyåret....det trengs!!=)
Ønsker alle mine venner, familie og alle dere andre som titter innom på bloggen min ett riktig godt nytt år, måtte det bli så bra og fint som dere ønsker!!
God og varm klem fra Linda=)

2 kommentarer:

Galskap sa...

Ser ut som dere hadde ei fin feiring der oppe i nord! :)

Godt nyttår, kjære Linda! <3

Malys krok sa...

Så koselig dere hadde det! Skjønner godt at det er tomt etter at to ungdommer er reist! Etterhvert går dagene og en blir igjen vant til det vanlige!
Lykke til med alt du foretar deg i 2011! -Margit-