søndag 5. desember 2010

Ei tung uke

Uka begynte med begravelse, min kjære "onkel" Stein har forlatt oss!
Stein er mammas onkel og vi har alltid hatt veldig god kontakt med han, (det har vi med de fleste onklene til mamma) så det var en stor sorg og måtte ta farvel med han. Han har vært syk i mange år, han har hatt kreft og den siste tiden var han veldig dårlig.
Hvil i fred kjære onkel, vi ses igjen!!
Så, dagen etter begravelsen reiste Chris Marius med Boghardt til Stavanger.....for omplassering!! Vi har altså bestemt oss for at vi ikke kunne ha han mere og nå slites hjertet mitt i tusen biter av dårlig samvittighet, redsel for at han ikke får det godt og savn etter å ha han her.....jeg savner tilogmed smattingen og det evindelige maset!!

Vi har hatt Boghardt i nesten 5 år, men mye har forandret seg på de årene. Vi har blandt annet fått to barn og Chris Marius har startet egen bedrift med mere jobbing.
Jeg må innrømme at etter at vi fikk Mary så har jeg på en måte meldt meg ut av hundeholdet. Jeg var veldig syk de første månedene etter at hun ble født og jeg ble etterpå så veldig opp i den ungen, så jeg lot Chris Marius ta seg av hunden. Det har jo vist seg iettertid at det ikke var noe god ide, for i dag turte jeg ikke gå tur med han og tilbringte aløtfor lite tid med han.

Nå er han iallefall borte, og jeg sitter igjen å skulle ønske jeg hadde gjort alt helt annerledes.....men det er forseint og det er vel kanskje derfor jeg blir så lei meg!!




Nå er det engang sånn da....alt jeg håper på nå er bare at han får ett godt hjem hos noen med masse tid og kjærlighet!!

Vi savner deg og elsker deg Boghardt-en vår!!

2 kommentarer:

Anette sa...

Kondolerer med "onkel" :(

NYDELIG hund..
skjønner godt det er med tungt hjerte han når forlater dere, men han får det nok kjempebra :) krysser fingrene for det!

Malys krok sa...

Kjære Linda! Så trist at det ble slik for deg nå like før denne glade høytiden. Det er aldri lett når noen en er glad i får en alvorlig sykdom! Og så dør fra en... Heller ikke lett når en må skilles fra en hund en har hatt lenge, men jeg håper med deg at han får all den oppmerksomhet, kjærlighet og mosjon han trenger! Han er jo en stor gutt som krever sitt!
Tror dere gjorde det helt rette med han nå, selv om hjertet er i "ferd med å briste."
Du har de søte jentene å ta deg av, og det gir deg sikker mye glede!

Takk for din koselige hilsen! De to strikkanissene er kommet fram fra skapet nå,men de andre var bilder jeg har tatt før. De er Kjerstis.

Ha det godt Linda! Tenker ofte på deg og dine! Ønsker dere en fin advent videre, til tross for sorg og savn! Klem fra Margit.