lørdag 13. november 2010

Min egen tenåring!!

Jeg har fått meg min helt egne tenåring!!
Hun er verdens fineste tenåring i mine øyne og jeg er så stolt over henne!!
Hun er fornuftig, snill, flink og omtenksom....
....kan også være sta, egen og bittelitt hormonell.....
....men hun er så vakker at de negative sidene glemmes med en gang hun smiler til meg!!=)
I dag feirer hun bursdag sammen med vennene sine, og hun har fått masse flotte gaver.
Vi har vært å besøkt henne i Vadsø i dag, men jeg skulle ønske jeg hadde hatt tid til å ta henne med ut på middag og at jeg kunne blitt der utover ettermiddagen og kvelden for å være sammen med henne! Men det lot seg ikke gjøre i dag, så da blir det feiring til helga også, når hun kommer hit....jeg gleder meg!!
Gratulere så mye med dagen, vakre jenta mi....jeg elsker deg så inderlig masse!!

4 kommentarer:

Malys krok sa...

Skrev nettopp på ditt forrige innlegg, men må jo absolutt skrive her og! Gratulerer så masse til din tenåringsdatter! Hun er skikkelig søt jente, og du skriver så varmt og godt om henne! Du har all grunn til å være stolt over denne flotte jenta! Koselige bilder med den eldste og den yngste! Klem! -Margit-

Malys krok sa...

Kjære Linda! Ville bare si at nå kan du se på bloggen min! -Margit-

Tofo sa...

Hei! Måtte ta turen inn her og kikke litt. så du hadde laget sånt fint skilt til Margit;)
Og her fant jeg en koselig blogg!
Gratulerer til den flotte datteren din:)
Herlige unger du har;)
Og lager mye fint ser jeg!

Ønsker en fin søndag!
Hilsen Turid:)

Galskap sa...

Flotte jenta!!! <3