lørdag 27. november 2010

Adventstid

I dag har vi funnet frem litt adventspynt...nisser å sånt det venter vi med til litt nærmere jul!
Men vi har hengt opp adventstjernen i kjøkkenet, hengt opp litt hjerter til å ha lys i, litt vinduspynt og satt opp adventsstaken, så kan bare acvent komme....Ja så har jeg og Mary hengt opp sånne draperier i vinduene med sølvtråder og paljetter...ble faktisk ganske fint!!=)

Hjertet med lys i er fra Casa, det andre hjertet har vi kjøpt hos krummelurene og engelen er fra i fjor da jeg og Christine lagde masse sånne engler, de er kjempe fine!!=)
Ingrid er full av snørr og gørr, og hoster som en gammel kaill. Så jeg regner med at det er noe forkjølelse eller influensa på gang. jeg kjenner meg litt sånn snørr og gørrete jeg også, når jeg bare kjenner litt etter!!;o)
Mary hopper rundt her på hesten sin, å ser ut til å være i fin form....håper bare den holder!!;o)

Å Boghardt tilbringer sin siste helg her sammen med oss, på onsdag reiser han til Stavanger i jakten på ett nytt hjem. Pga av at jeg ikke har engasjert meg nok i Boghardt, til å tørre å gå tur med han å trene han sånn som han trenger, og fordi Chris Marius har altfor mye å gjøre ellers, så har vi bestemt oss for at det beste for hunden er at han kommer til ett nytt hjem. Til noen som har tid til å holde på med han. Her i huset blir han altfor mye alene og for altfor lite oppmerksomhet og trening.
Det er med blandede følelser jeg vet at Boghardt må dra, men jeg tror helt sikkert inn i hjertet mitt at det er til det beste for han.....men jeg kommer til å savne han masse, det gjør vi alle!!

1 kommentar:

Anette sa...

så koselig pynt :)
har pyntet litt i helga vi også. klare til adventstiden :)

God bedring til Ingrid :)