fredag 1. oktober 2010

Vi to

I det siste har disse to kranglet og sloss som bare det. Ingrid er blitt ett troll som river søstra si i håret og slår til henne rett som det er. Mary vil ikke slå tilbake, å begynner å gråte og roper "Maaaaammaaaaa, ho Ingrid slår mæ...."
Den lille søte engelen vår er med andre ord blitt en liten tyrann!
Mary har begynt å svare litt da, ved å legge seg oppå Ingrid som da såklart blir nesten helt hjelpesløs.....men det hender hun river tak i hår, ører eller kinn når hun ligger underst også!
Så er det de dagene eller de minuttene i løpet av en dag hvor de er perlevenner, og bare klemmer og susser på hverandre. Eller jager hverandre rundt å ler så jeg er redd de skal miste pusten. Og når de sitter i samme stol å ser på tv eller leser i ei bok, da er de så søte at hjertet nesten vil sprenges i brystet på meg. Da er det bare dem to, mot alle oss andre!!=)

Jeg er veldig glad for at vi bestemte oss for å få en til baby så fort etter Mary. Jeg er glad de er to sammen, slik at de aldri trenger å føle seg alene! Jeg husker hvor viktig det var for Christine og Geir Hovard da de var mindre, og hvor viktig det er for dem i dag....å være to sammen, om alt som skjer utenfor! Selv om det krangles og det er uenigheter, så har de iallefall hverandre!!=)

Jeg vet jo også selv hvor viktig mine søsken er for meg, og hvor godt det er at jeg og Camilla er så nærme hverandre i alder. Vi forstår hverandre og kan støtte hverandre fordi vi forstår hverandre!=) Med mindre søsken blir det mest dulling og dalling, å jeg er glad jeg har en lillebror i nærheten som jeg kan dulle og dalle litt med!!=)

I dag reiser jeg til Vadsø på sårsminke og markør-kurs gjennom Røde Kors! Det blir spennede, og jeg skal prøve å få tatt litt bilder jeg kan vise frem her på søndag eller mandag!!=)
God helg!!=)

1 kommentar:

Malys krok sa...

Huffda, det var da svært! Men, joda, jeg husker slike episoder fra da mine jenter var små! Men så hjertelig gode og søte de der der de sitter og smiler og koser seg sammen!
Sikkert veldig fint for dem å alltid ha noen å være sammen med, leke i lag med! Jeg syns forresten at både de to, og de to "store" har fine, gode navn! Har tenkt på det, men tror ikke jeg har sagt det før? Har jeg det må du bare unnskylde meg!

Takk for din hilsen! Har vært en tur på hytta i godværet, derfor sen kommentar fra meg. -Margit-