onsdag 13. oktober 2010

Vi har det fint sammen


Etter innlegget mitt i går, så fikk Chris Marius spørsmål om vi hadde problemer hjemme. Jeg tenkte derfor å skrive litt om det....kanskje litt personlig, men alikevel!
Akkurat nå har vi ikke problemer hjemme, ikke i det hele tatt....vi har det faktisk bedre enn på veldig lenge. Vi har vel ganske nylig vært inne i en såkalt krise, men har kommet styrket ut av den. Så neida folkens, selv om jeg skrev ett innlegg om at jeg ikke føler meg viktigst så har jeg det veldig bra sammen med Chris Marius.
Når det er sagt så betyr det ikke at vi ikke har problemer iblandt....for jeg kan love dere en ting, og det er at det er ikke enkelt å være sammen med en som er psykisk syk. Det er så mange opp og nedturer at det er vanskelig for de som er rundt en å holde følge, og dette byr ofte på en del misforståelser og konflikter.
Jeg beundrer Chris Marius for å holde ut med meg i de dårlige periodene, når jeg absolutt ikke klarer å se så mye mer enn mine egne problemer......da er det nok ikke greit å være han. Etter at jeg ble gravid med Ingrid har jeg vært ille, angsten har vært så fremtredene og plutselige sinne-annfall har rammet meg både titt og ofte. Jeg har ett veldig lite nettverk rundt meg, så dessverre så er det Chris Marius som får alt av meg, på både godt og vondt.
For ikke så veldig lenge siden måtte jeg ta ett oppgjør med meg selv, jeg så at jeg var i ferd meg å miste den viktigste støtte spilleren jeg har her i livet, nemlig Chris Marius....han hadde fått nok! Og jeg har funnet en indre styrke som har hjulpet meg til å ta meg sammen, jeg har ett par skikkelig gode måneder og hele familien har blitt gladere og vi har det veldig fint sammen. Både jeg og Chris Marius går å venter litt på at det skal komme ett tilbakefall, men akkurat nå går det bra å da får vi leve her og nu!
Vi har langt ifra ett perfekt liv, men vi har ett liv og ett samliv som for øyeblikket gjør oss glade og fornøyde....Vi har det bra sammen, så får vi ta problemene og psyken når den kommer!!
Er morsomt at vi får tilbakemeldinger på bloggen min ute, det er morsomt å se at andre engasjerer seg og bryr seg om oss....Så tusen takk til alle dere som leser bloggen min, jeg setter stor pris på det...en skikkelig stor klem til dere alle!!=)

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Så bra at dere har det fint sammen nå! Håper det varer og at du får være frisk! Håper og at du får føle trygghet i stedet for angst, fred i stedet for uro, og mye kjærlighet!
Bra du har noen å være i samtale med!
Og glem ikke at det er en som alltid har omsorg for deg! Uansett hva som skjer vil Han rekke ut en hånd! Ta imot den! Jeg ber for deg, Linda!
Klem fra Margit!

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg