mandag 11. oktober 2010

Mandagstema: Hjerte-


På mandagstema er det hjerte med bindestrek, jeg gjør det litt om å legger ut ting som er i hjerte....Som ett stort, varmt vaffelhjerte fra kafeen i Hamningberg.....

....eller ett par tovede votter filtet med hjerter, fra ASVO Vardø ...


...å byen i mitt hjerte, Vardø by!!

Å selvfølgelig må jeg ha med barna mine, de fire som fyller det meste av hjertet mitt.....


.....min kjære Chris Marius, som også fyller store deler av mitt hjerte....

.....og Boghardt da, som jeg mest bare syns er i veien men som jeg selvfølgelig er veldig glad i, han har også en del av hjertet mitt!!=)



Jeg har mangt og mye mere i hjertet mitt, men dette er iallefall noe av det!

For flere hjertelige innlegg, trykk på logoen øverst i innlegget mitt!!;o)

6 kommentarer:

Malys krok sa...

De vaflene så veldig gode ut! Merkes at det er lenge siden jeg smakte...
Det er så fint å se og høre om alle som har en stor plass i hjertet ditt!
Du er god du, Linda! Fine votter også!

PS: Det går sikkert fint med "rokkingen" etterhvert! Jeg har en datter som også trener på denne måten!
-Margit-

Sommertid sa...

Alle hjerter banker ....vaffelhjerte banker ei...
Er ei vise som lyder sånn....
Og du hadde mange forskjellige typer hjerter...
Fine bilder som følger med.

Livsgnistan sa...

En härlig blandning av hjärtan här hos dig. Tack för titten!

Petunia sa...

Mange flotte hjerter her hos deg, men jeg tror at vaffelhjertene kanskje smaker best!! Og vaffelhjerter - det fikk jeg lyst på nå!!!

Pysselfarmor sa...

Mycken kärlek här...och litet mat ;-)
Härliga bilder på din familj inkl vovven.

Trine Lill sa...

Så mange fine hjertebilder!:)
Tusen takk for kommentar inne hos meg.:)
Ha ei fortsatt fin uke!