mandag 18. oktober 2010

Gratulere med dagen til meg selv!!

I dag blir jeg 34 år, ingen alder har jeg funnet ut med tanke på at min eldste datter trodde jeg var over 40....;op

Jeg og småjentene tok å fant frem noen kroner, så nå er det bursdagstemning som bare det!!=)
Se så fin vi er!!=)

Til barne-tv skal vi spise gulrotkake som Mary har kjøpt på Rema 1000,

og tidligere i dag fikk jeg noen blomster og en 4-pack med Red Bull...*elsk*
Jeg har også fått selskinn-sko, en jakke, ett par tur-sko fra Stormberg og ei tur-bukse, ett lys med bilder av Festningen og en presskanne-varmer, så jeg er stor fornøyd med dagen i dag!!
Så vil jeg gratulere min besteste farmor med dagen i dag, jeg er født på hennes 40-årsdag!! Håper du har det fint nedi Sverige-landet farmor, vi savner deg og er veldig glad i deg!!=)

2 kommentarer:

Malys krok sa...

Så flott, Linda! GRATULERER så mye med dagen! Ser at du har fått mange fine gaver som du er godt fornøyd med! SÅ BRA!! Dere var skikkelig søte med kroner på,alle tre! Nå er dere vel i full gang med å spise kaken! Lykke til! Og gratulerer, enda en gang! Bursdagsklem fra Margit!

christine sa...

hehehe... mente ikke å si du var over 40, var en bitteliten feil :P hehe. du må jo være yngre enn 40 du som e så pen... ja rettere sagt.. peneste mammaen min for alltid ;* :o) :)