mandag 27. september 2010

Mandagstema: Lys

Denne uken er det Lys som er tema hos Mandagstema!
Å det første jeg tenkte på da var tiden da sola kommer tilbake til nord. Når man springer rundt med kameraet i håp om å få fanget de første solstrålene etter lange mørke måneder. Da blir det lys i Vardø igjen, lys ialleslags deilige farger. Vi går mot lysere tider og snart er det vår......det er Lys for meg, iallefall i dag!!;o)
For mere lys, trykk deg inn på logoen ovenfor å se andres tolkninger!!=)


Har prøvd meg på en Høst-look på bloggen min i dag....litt uvant men fint nok til å gi litt høst-stemning!!=)

11 kommentarer:

AnneKa sa...

Det var en nydelig serie lysbilder:))

Malys krok sa...

Hei Linda! Så kjempefint dette var! Ja det er vel knapt noe som er vakrere enn å se sola for første gang etter mørketiden! Da ønsker jeg den alltid, høyt,velkommen tilbake!
bildene du har tatt viser virkelig lyset!

Og så flott bloggen din ble med de nydelige høstfargene! Vakkert med grenene og bladene!

Takk for din hyggelige hilsen for et par dager siden!
Klem fra Margit.

Monica sa...

Ljuvliga ljusbilder, det är ett fantastiskt ljus ni får när solen kommer tillbaka.
Ha det;-)

Petunia sa...

Mange fine lysende vakre bilder hos deg!!!

Petrine sa...

Nydelige bilder av lyset der nord !!

Rune K sa...

Fine bidrag, vakkert lys.

Gunn sa...

Nydelige bilder av lyset på himmelen i nord.

Pysselfarmor sa...

Tänk att himlen kan få sådana färgkombinationer....häftigt!

Mona sa...

Underbara bilder!!! Jag förstår att det måste kännas speciellt när ljuset äntligen återvänder efter polarnatten (som vi kallar den årstid när solen aldrig går upp).

Galskap sa...

Herlige bilder! :)

Og så fin og høstlig bloggen din er blitt!!! Jeg har også pyntet til høsten på min blogg... :)

organic-lizzi sa...

Vakkert lys inne hos deg:-)
Fin dag fra Randi