onsdag 29. september 2010

Kjøkkentjeneste

Mary og Ingrid liker veldig godt å være med når vi lager mat, men som den hønemora jeg er så syns jeg det er ubeskrivelig skummelt å ha fire små hender å passe på, pluss alt det andre som må passes på når man f.eks skal steike pannekaker!! Chris Marius derimot syns ikke det er så skummelt, så her om dagen var det pannekake-steking og pannekake-røre-smaking på kjøkkenet vårt....å da som nervøs tilskuer tok jeg noen bilder av det!!;o)
Det gikk bra, veldig bra og ungene var kjempe fornøyde med innsatsen!!
Men jeg vet ikke, noen sier jo at det er viktig at ungene får være med å hjelpe til, men brannskader er noe av det verste som finnes.....såe jeg tror ikke jeg er helt klar for det ennå!!
Da er det jo fint de har en pappa som ikke er fullt så nervøs da!!;o)

Ingen kommentarer: