torsdag 30. september 2010

Hjemmelaget "Onepiece"

Jeg har laget heldresser til mine søte små, med god hjelp fra Lotta! Syns resultatet ble bra til å være det første jeg noen gang har sydd i voksen alder!!;o) En ting jeg er litt skuffa over er at de ble mindre enn jeg hadde tenkt så de varer nok ikke så lenge, men da er det vel bare å hive seg til å se flere!!;o)
Rosa ribb på armene og beina....

...sopp inni hetta....

....og en liten merkelapp som forteller at denne har mamma laget!!;o)
Neste prosjekt er en kjole til meg selv....spennende!!=)

3 kommentarer:

Malys krok sa...

Kjempefint, Linda! Så flink du er! Og så søte jentene ble i nye dresser!

Artig å se dem i full sving på kjøkkenet på ditt forrige innlegg!

Har ikke hatt så mye tid til å se
innom de siste dagene, har vært så fint vær, så Emma og jeg har vært på flere turer i marka! Pluss div annet!
Ha det godt! Klem fra Margit.

linsky sa...

Wow! De var kjempefine! Så flink du er, det der hadde jeg aldri greid. :)

Lodny sa...

æ ønske mæ en sånn.... i str 4 år!!! Rooooosa seff ;)