søndag 12. september 2010

Første tenåring ut

For ei uke siden var vi i Bjørnevatn å feiret tretten-årsdagen til mitt vakre tantebarn Mailen. Er helt utrolig at det er tretten år siden hun kom til verden mens jeg gikk høygravid. Jeg var så stolt, så glad og så forelsket i det lille nurket!!=)
Hun er fortsatt like vakker og tantehjertet banker ekstra mye for denne jenta.
Nå har hun fått seg kjærest og har blitt så voksen, selv om hun fortsatt er ei lita jente. Det blir vel mange kjærester fremover, å dessverre mange kjærlighetsorger....jeg ønsker deg iallefall alt godt Maile mi, og lover at jeg skal støtte deg som tante så lenge som du trenger meg!!
Elsker deg snuppa mi!!


Lillesøter Mariell og bestemor Jorunn er også med på feiringa!!=)

Og detsamme er "onkel" Chris Marius og Ingrid.....og vi var mange fler men det ble ingen bilder av oss andre!!=)

Neste gang er det min tur å få tenåring i hus...hjelpe meg, i november blir Christine tretten....jeg begynner seriøst å bli gammel!!;o)

Ingen kommentarer: