onsdag 18. august 2010

Vi har mistet sånn en dyrebar skatt!!:'(

Chris Marius bestemor, barnas oldemor....den vakreste og fineste Gunvor jeg noen gang har møtt, har dessverre forlatt oss. I ettermiddag sovnet hun stille inn med to av sine barn sammen med seg.
Her hører hun på når Mary synger, i hennes 93 årsdag i fjor. Gunvor elsker sang og musikk, og liker kjempe godt at ungene synger sammen med henne!!

I dåpen til Ingrid i mai 2009, hun er så innmari stolt over ungene i familien, alltid sier hun at vi må ta være på ungene og stelle godt med dem....og ungene elsker henne!

Dette er fra dåpen til Mary Elise i 2007


Gunvor har vært veldig syk i det siste, og vi har på en måte ventet at denne dagen skulle komme, men det gjør alikevel så inderlig vondt i hjertet å vite at man aldri skal få være sammen med henne igjen! Hun ble alltid så glad når vi kom på besøk, og når vi hadde ungene med så var det selvfølgelig helt perfekt. Hun er så stolt over familien sin......når det kom noen dit av familien så sa hun alltid " Det her er mine!!"
I den siste tiden har hun vært sliten og dårlig, å jeg unner henne å få hvile....men jeg kommer til å savne "Danse dukka mi", de varme gamle hendene hennes og det myke kinnet. Jeg kommer til å savne å se henne smile til oss når vi kommer, å se hvor kjærlig øynene hennes blir når hun ser på ungene, jeg kommer til å savne å måtte fortelle henne mange ganger den samme tingen, og til å høre henne fortelle det samme mange ganger tilbake.....jeg kommer til å savne den lille, store Gunvor Thorsen, som har kommet til å bety så mye for meg!!
Hvil i fred, oldemor Gunvor...du kommer til å bli dypt savnet!!

1 kommentar:

Galskap sa...

Så leit å høre at du har mistet noen som sto deg så nært, Linda... :( Kondolerer til både deg og Chris Marius.