tirsdag 17. august 2010

Storslått treårsdagsfeiring!!;o)

Vi leide Ungdomsklubben for å ha festen på, det var ett godt valg! Der hørte vi på god musikk, hadde diskolys og danset villmann på dansegulvet!!=)
Her er jeg sammen med vennene mine.....Erika, Peter, Heine, Max, Mia og Jana.....Liam og Cornelia var også i bursdagen, men de ville ikke være med på bilde!!;o)
Så mangla vi jo Amanda og Kristian, men de får være med til neste år da!!=)

Meg Mary, Erika, Peter og Heine.

Tanja hjelper meg og Jana med å pynte oss med papirbånd.

Heine, Erika, meg og Jana

Max, Heine og Erika.

Meg og Erika danser til "Rosa helikopter", den er bare så kul!!;o)

Meg og Erika speiler oss....man må jo passe på å se fin ut når man feirer bursdag!!;o)

Meg og Heine, han viser meg noen moves :)

Meg og Erika

Meg og Mia

Meg selv.....dah!!

Jana

Erika

Peter

Mia

Heine

Max

Å lille Ingrid-mor var også med på feste, men ble veldig trøtt og sliten....kosa seg mest på pappa sitt fang!! Så når festen var over ble pappa og Thomas igjen for å rydde mens jeg, Ingrid og mamma dro hjem for å legge oss.....Å dessuten har det vært bursdagstog for meg i barnehagen i dag....for en kjempe fin dag!!
Hilsen Mary Elise 3 år!!;o)


Ingen kommentarer: