tirsdag 31. august 2010

Mammadalt

Mary har blitt veldig mammadaltete.....hun mener ofte at den eneste som duger er mamma og at pappaen ikke er bra nok. Jeg lurer på om det er en periode, om det er vanlig eller hva det kommer av....syns det er rart for hun har faktisk vært en skikkelig pappa-jente! Iblandt kjenner jeg at det er litt slitsomt, iblandt faktisk litt sårt selv om jeg vet hun bare er ei lita jente, og iblandt føles det veldig koselig.
Jeg har jo i grunn ikke hatt ansvar for unger på tre år før....Christine og Geir Hovard var ikke hos meg da de var tre år så jeg har liksom aldri fått bli kjent med en tre-åring på denne måten. Såe hvis det er noen som har opplevd lignende eller vet noe om saken så legg gjerne igjen en liten kommentar!!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

3 åringer er herlige! :) Men det er jo en "vanskelig" alder, der selvstendighet og behovet for å være "liten" ofte er på kræsj med hverandre. Kos deg med mammadalt perioden :)