onsdag 21. juli 2010

Hoppsideisi

Thomas, min lille,store tante-gutt og jeg fant oss en trampoline her en dag. Selvfølgelig måtte den testes....var faktisk min første tur på trampoline btw....og vi hadde det kjempe gøy mens Iris tok bilder av oss, masse bilder....her iallefall ett lite utdrag, å som dere kanskje ser så kjeder vi oss ikke!!;o)
Thomas er littegranne mere spretten enn meg.....

....men jeg prøver så godt jeg kan, bare sjekk de splitthoppene!!;o)


Morsomt var det iallefall!!=)
I morgen den dag reiser jeg til Oslo, på husmor-ferie!!=)
Chris Marius har overrasket meg med 6 dager ferie, helt for meg selv. Da jeg fikk billettreservasjonen på telefon, ble jeg helt paff og begynte å stor-tute.....ikke forventet og veldig overraskende! Tror nok jeg har en av verdens snilleste mann!!=)
Dette betyr da at den uka som nå kommer blir antakelig blogg-fri, hvis ikke jeg sniker inn ett innlegg eller to fra Oslo-byen, så da ønsker jeg alle sammen en god uke så blogges vi når jeg er tilbake!!;o)
Ship'o'hoi!!

3 kommentarer:

Galskap sa...

Haha.. Det så fantastisk morsomt ut! :)

For en snill mann du har. Håper du får ei herlig alenehelg!!!

Kint@n sa...

Så deilig da! Kos deg masse! :-) Og ja.. så ikke akkurat kjedelig ut på trampolinen! Sporty! :-)

Kristine sa...

Kjempestilige bilder da! :) Kos deg videre :)