tirsdag 22. juni 2010

Småsyk og uffen form

Her i huset har ungene vært småsyk og dårlig form. De er liksom slappe, snørrete og grinete men har ikke feber så det er så vanskelig å vite hva som feiler!
Jeg skjønner jo at de er dårlige, men samtidig så vil de så gjerne i barnehagen iallefall Mary!
Ingrid var hjemme en dag i forrige uke, og Mary skal få være hjemme i morgen, hun har ikke feber men er ganske tufs alikevel. Så da koser vi oss hjemme, selv om hun sier at hun IKKE vil være hjemme!! Jaja, vi får se hvordan form hun er i morgen....men jeg tror jeg holder henne hjemme!
Jeg kjenner meg litt uttafor å lei selv også for tiden, så det blir tatt lite bilder og dermed blir det lite blogging....syns ikke der er like morsomt å blogge når jeg ikke har noen fine bilder å legge ved!
Det kommer seg vel utover sommeren, når vi har funnet formen igjen!!;o)

Ingen kommentarer: