tirsdag 15. juni 2010

I dag hendte det....

Det som ikke skulle skje, jeg snudde meg bort ett lite øyeblikk å da deisa hun i gulvet.....lille minstemor, falt ut av høy-stolen vi har på kjøkkenet med ett brak!
Min første reaksjon var å ta henne opp, deretter kom panikken.....hvor har hun slått seg, falt hun på hodet eller har hun kanskje knekt armen, blør hun, HVOR ER CHRIS MARIUS???????
Det er så dumt men det er sjelden jeg klarer å holde meg rolig, og nå tenker jeg bare på hjerneblødning eller andre hodeskader.....for hun hadde en rød kul på siden av hodet. Har gitt henne kveldsmat og lagt henne, men jeg kommer til å vekke henne ett par ganger i natt, sånn bare for sikkerhets skyld!!
Åååååååå, kan hun bare slutte med den klatringen.....jeg har jo ikke øyne overalt og av og til ser jeg på andre ting enn henne!!Hun har en snill storesøster da, som kommer løpende med "Sovva" og sutta når det er noe galt!!
Hjertet mitt sprenges av kjærlighet til ungene mine, alle fire!!=)



1 kommentar:

Kint@n sa...

Huff da.. skjønner at du får litt panikk da. Godt det gikk bra. Skummelt med disse klatrerne!
Heldig som har så flink storesøster da c'',)