onsdag 19. mai 2010

Ut på tur.....

På søndag måtte vi en snartur til Berlevåg, det er ca 58 mil frem og tilbake!!
Pga at det ble en hastetur så fikk vi ikke fiksa med barnevakt og måtte ta Ingrid og Mary med. Men det burde jo ikke by på problemer for på veien hjem skulle de jo sove.....vi startet fra Berlevåg kl halv ni på kvelden!!
Jeje....in your dreams sier bare jeg, begge trollungene sovnet....og sov i ca tre kvarter, eller var det en halv time??!! Resten av veien var det skrik og skrål, masse fliring og litt suttring!!Det gikk i grunn over all forventning, og vi var hjemme ca kl 01.00 på natta....og da kan jeg love dere at det var to småfrøkner som var veldig trøtt og sovnet med en gang de traff puta!!=)
Disse bildene tok vi når vi hadde en liten pause på veien!! Fine!!=)
"Brrrrr....." Ingrid er flink å kjøre bil!!=)

"Ååååå mamma, kan vi plukke måsonga??" spurte Mary så pent...hehe

Mary kjører bil...."Kan ikke æ lån biln å kjøre til Vadsu??"
Har forresten trukket to vinnere....så Liv oddny og Emilie må sende meg adr sin på mail
Så skal jeg sende dere en liten "Takk-for-at-du-leser-bloggen-min" pakke i posten!!;o)

2 kommentarer:

Julie sa...

herregud kor nydelig dæm e! <3

Kint@n sa...

Hehe.. det var turen sin tenker jeg! Men helt klart søte små tupper! Så ut til at de koste seg i bilen i allefall ;-)