tirsdag 25. mai 2010

Tusen takk til verdens skjønneste -Lene- for denne awarden!!****
- kopier awarden og lim den inn på bloggen din for å vise at du har fått den
-Takk og link til den som har gitt deg den
-Link til 7 andre blogger å spre glede
- fortell 7 ting om deg selv
****
-Jeg har verdens beste jobb!! Jobber på ASVO i Vardø og holder på med håndarbeid hele dagen!
-Jeg har fire barn, og er nå sterilisert....jeg har gjort min plikt;o)
-Jeg elsker søstra mi, og er veldig glad for at vi har ett så godt forhold som vi har!!
-Jeg elsker å forandre hårsveis og farge.....ber som oftes frisøren minå gjøre akkurat hva hun vil med håret mitt!!
-Jeg hater å være alene!!
-Jeg elsker sol og fint vær, skulle egentlig bodd i syden men jeg bor i Arktis;o)
Jeg vil gjerne få en ny stil i hjemmet mitt, å jobber for tiden med saken!!=)
****
Jeg gir denne awarden videre til:
Håper dere syns det var like koselig som meg å få denne awarden!!=)

4 kommentarer:

happy in pink sa...

tusen takk Linda:) dette syns jeg var kjempekoselig!!! nå får jeg sette meg i tenkeboksen og finne ut 7 ting om meg selv som egner seg på trykk;)))

ha en strålende dag...
klem tara:)

ninabakke sa...

Så koselig. Tusen takk :D

Julie sa...

Takk takk for koselig award! =) Kjempe koselig!
Og takk for at du like kortan mine! =)
Ja æ har en del ferdig fargelagte stempeltrykk til dæ hjemme hos ho mamma. Så du får bare fær å hente dæm en dag.
Koselig å se at dåkker har hadd en dag sommer iallefall! =)
Gla i dæ kjære! kos og klem! <3

Kint@n sa...

Tusen takk Linda.. det var koselig!
Hyggelig at jeg var en av de 7 du valgte! ;-)