lørdag 1. mai 2010

"Må hjelpe Ingji...."

".....sånn at ho kan lære sæ å gå!!"

Å hjelpinga gikk i og for seg greit....helt til Ingrid gikk med nesen i gulvet og Mary landet mykt oppå!! Da var det ikke så gøy lengere og Ingrid tenkte nok at denne hjelpa kunne hun klare seg uten! Å da vi som foreldre ganske fort innså at dette var en risikosport med ganske høy risiko, så ble det fort stopp på aktiviteten!!;o) Men jeg må ærlig innrømme at jeg holdt på å le meg ihjel mens jeg tok bildene, for de to småjentene mine var virkelig litt av ett syn her de sjanglet over stuegulvet!!=)

Så må jeg bare skrive om noe skikkelig deilig jeg gjorde i går....jeg var hos ei som heter kari her i Vardø og fikk tidenes beste massasje!! Å jeg ble inndynket i de deiligste oljer og lukta så godt hele dagen!!=) Det er noe jeg anbefaler alle å gjøre!!;o)

1 kommentar:

Galskap sa...

Hehe... mary er snill, flink og hjelpsom - ei god storesøster. De to der kommer til å mye fint sammen oppigjennom årene, skal du se!