søndag 30. mai 2010

Familiekaffe

På fredag var det familiekaffe i barnehagen på Mary's avd.....Ingrid sin avd har ikke familiekaffe.
Iallefall....da fikk vi servert nydelige muffins som dørken-ungene hadde laget (enda en avd;o)) og det var nydelige greier! De hadde pynta muffinsene så fint og de smakte kjempe godt!! Jeg rakk dessverre ikke å ta bilde av muffinsen før Mary hadde tatt gele-toppen, men den er fin fordetom!!;o)
Mary venta så spent i gangen når jeg kom, å hun var verdens lykkeligst....hun hadde tross alt ventet på mamma hele dagen, å endelig kom jeg....på "kaffe-familie"!!;o)
Sist det var "kaffe-familie" forsto ikke lille vennen at det skulle være på ettermiddagen, så da vi kom i barnehagen å ungene var på vei ut begynte hun å stor skrike stakkar, det skulle jo være "kaffe-familie" å da kunne vi jo ikke gå ut.....men da vi fikk forklart at det skulle være etter mat og sove tid så gikk hun motvillig med på det og alt gikk sånn tålelig greit!

Er så godt å kunne besøke henne i barnehagen, se hvordan hun har det der og hvor godt hun trives! Hun bare smiler og ler og er så glad når hun er i barnehagen sin!
Jeg er veldig glad i barnehagen til ungene, og setter stor pris på personalet der. Det er en trygg plass for ungene mine å være og de liker å være der.
Til høsten skal alle barnehagene i kommunene slåes sammen til en stor barnehage, og det må jeg si at jeg gruer meg litt til....men sånn er det så da får man bare ta det som det er og være positiv å håpe at det kommer til å gå kjempe fint!!=)

2 kommentarer:

Kint@n sa...

Her er det helt klart ei som koste seg med mamma på besøk! Stas det! Ungene er fine sånn.. Vil vise og dele med oss. Og det er jo seff vi mammaene glade for c'',)
Viktig å være fornøyd med barnehagen ja.. Er også det! Blir spennende når de slår sammen da. Men kommer sikkert til å gå veldig bra! ;-)

Julie sa...

Koselige bilda! Lille Mary e ikke så liten lengre.. Ho bynne jo faktisk å bli ganske så stor! =)
Hadde vært utrolig kos å kommet hjem å besøkt dåkker alle igjen snart!
Klem!