onsdag 5. mai 2010

Årets første trilletur og tiss i buksa!!

I dag ville Mary gå en tur med dukka si, og da måtte vi i garagen å finne frem dukkevogna!
Det var nok verdens stolteste dukke mamma som travet nedover gata med bestemte skritt
"Sitt i ro nu, Kitty-Ingrid (dukken heter nemmelig det)!! Sitt årntlig...åååå den der ongen!!"

Ingrid bare peker på mammaen å sier "Deeer"


I Emil sin barnehage har de slengdisse, det er morro det å mamma må være med....springende!!=) Men vi har det gøy da!!=)

Aner jeg ett noe merkelig uttrykk på min vakre datter????

Hva kan det være???

"Ånei mamma, det kom vist tiss....ka ska vi gjøre nå???"
"Mary mi, da må vi gå hjem å dusje å vaske klærne dine!!"
(Første dagen i dressen vi har arvet hos Heine....typisk!!)

"Neida mamma, vi kan jo bare vær her....æ ska jo skli på sklia fordeom æ har tiss i longsen!!"

Prøver å stikke av for å slippe å gå hjem.....

....for her er det sikker ingen som ser henne!! hahahaha!!!!

Må vi virkelig gå hjem????


Ett bilde til så smeller det!!;o)

Veien hjem var ganske lang i dag.....godt med litt hjelp til vogna!!=)

Ho mor sjøl....=)
Ser at nå er tallet over hvor mange ganger bloggen min har vært åpnet over 10.000 så i kveld skal jeg trekke en vinner og i neste uke sener jeg en oppmerksomhet i posten til den heldige!!;o)
Noe må dere jo ha igjen for at dere gidder å få meg til å blogge!!
Har fått meg nye venner gjennom bloggen, og samtidig fått vise frem dagene våre til venner og familie!! Er godt å se at dere liker bloggen min, og jeg gleder meg til å vise dere mere fra hverdagene våre!!=)

3 kommentarer:

Kristine sa...

For et herlig innlegg :) måtte smile da jeg leste om dukkemammaen på tur og litt småoppgitt over dukka si :)

Solveig sa...

Hahaha, så fantastisk bra bilde av gjøyme-seg-Mary :D Utrulig mykje stilige bilder, då veit å få fanga augeblikka du Linda ;)

Ina Kristin sa...

Heia Linda. For en koselig blogg du har. Den kommer jeg til å besøke flere ganger. Du skriver så livlig at jeg ser hele turen til barnehagen og hjem igjen for meg. Kjempeflott. *Stooooor go klem*