søndag 18. april 2010

Vi har jo feiret litt da!!

Altså Ingrid sin 1-årsdag!!
Selv om barneselskapet ble avlyst, hadde vi litt feiring med søsknene og med familie! Ingrid var ikke helt i slaget, hun var helt oppe i 40 i feber....men hun hadde sine gode stunder sånn inni mellom!!;o)
Geir Hovard og Christine hadde med seg gave til Ingrid fra Vadsø, å det var bra spennende å se reaksjonen på den!! Ingrid likte gaven og det var to stolte storesøsken som følte at de hadde gjort ett godt kjøp!!;o)
Jeg er så stolt og kry over de fire vakre barna mine!!

Formen var ikke helt bra på Ingrid....hun hadde feber og var dårlig i fire-fem dager!

Det er lenge siden jeg har blogga....rett og slett fordi jeg føler meg helt tom for alt når Chris Marius er borte!! Jeg har ingen ting å blogge!! Jeg tar ikke bilder jeg gjør liksom ingenting i det hele tatt....jeg er bare tom!!
Men på fredagen tenkte jeg at det er for jævlig ast jeg har bil og alt men sitter her hjemme å synes synd på meg selv. Jeg hater å kjøre bil, iallefall langt men jeg tok med meg ungene, henta Christine i Vadsø og kjørte til Bjørnevatn til Camilla!! Jeg kjørte hjem igjen i dag og det gikk kjempe fint, begge veier!!;o)
Litt trist har det også vært. Tommy har mistet Troy i Gallok, han har vært borte siden fredags morgen.....jeg håper de finner han!!
Jeg tok ingen bilder i Bjørnevatn da....men men, kanskje neste gang!!;o)

Ingen kommentarer: