søndag 25. april 2010

Oldemor Kaspara 80 år

Ja da har vi feiret min bestemor sin 80 årsdag, mine barns oldemor, så da kalles hun for det!!;o)
Feiringen ble holdt på Panorama i Kiby ( trykk på navnet!!) og der spiste vi middag, kaker og koste oss!! En helt okei plass og holde en feiring.....det var flere i selskapet som både ville feire bryllup og andre ting der!!;o)
Jubilanten ser dere her over da, til venstre i bildet!!=)
Middagen ble inntatt på to langbord og vi fikk servert en fest-buffet bestående av laks, lammesteik, poteter, grønnsaker, sauser og lasagne(for ungdommen;o))!! Maten var god og vi fikk iskake til dessert!!=)

Så spiste vi kaker og drakk kaffe og koste oss etter middagen. Det var veldig koselig å treffe så mange fra familien igjen, slv om det var noen som manglet av ulike grunner!
Etter kaffen holdt min lille prinsesse Thorsen ett aldri så lite sang-show....jeg tror de fleste syns det var morro, hun fikk iallefall stående applaus og fikk de fleste til å le!!=)

Mary var litt lei seg!!;o)

Mannen i mitt liv!!;o)

Vakkersnuppa mi!!
Så hjerteligst gratulere med dagen, bestemora mi!
Håper du syns feiringen ble bra og at du er fornøyd med dagen!
"Åja må hon leva,
åja må hon leva,
åja må hon leva uti hundrade år!!
Javisst ska hon leva,
javisst ska hon leva
javisst ska hon leva uti hundrade år!!"

1 kommentar:

Galskap sa...

Så koselig med bursdagsfeiring! Mary er bare nyyydeli i bunaden sin. <3

Så lyst og fint du har fått det her inne, forresten!