fredag 30. april 2010

Livet er en dans....eller en yogurt!!

Mary Elise elsker å danse og synge, hun gjør det nesten hele tiden og i går sa hun at jeg måtte ta bilder når hun danset!! Mammaen var ikke sen å be om å hente frem kameraet....å snuppelura danset som bare det!! For henne er nok livet en dans....enn så lenge!!;o)Mens lille Ingrid som ikke har begynt å gå ennå, hun fant en yoghurt på kjøkkenet som storesøstra ikke hadde spist opp! For selv om man ikke kan gå, kan man stå å rekke fint opp på kjøkkenbordet...armene er lengere enn lengst!!;o)
Så i går var hun sååå fornøyd med sitt lille kupp!!=)

Det har vært lite blogging det siste og det beklager jeg! Først var Chris Marius borte i nesten to uker og da gjør jeg bare det absolutt nødvendige....det er liksom bare det jeg klarer! Og nå har jeg vært fire dager i Tana!! Men jeg kommer sterkere tilbkae....så nå skal det blogges!!;o)
Det går jo også mot lysere og varmere dager, og da føler jeg at verden lever litt mere, det blir også mer å blogge om....såe blogging blir det!!=)

4 kommentarer:

Kint@n sa...

Så søt hun er. Liten dansedronning! Youghurt er og blir godt ser jeg..hehe!

Julie sa...

<3 De søteste to små jentan æ vet om!! <3
Sukk, kor æ savne dåkker!

Galskap sa...

Fiiiine pian <3

Mary er en liten danseløve, hun! Amundsen danser ikke så mye, men han synger høyt og vakkert.

Jeg håper dere kommer til bartebyen snart, så kan Maty og Amundsen leke sammen!

June sa...

Så artig de snuppan e :)