tirsdag 13. april 2010

Hvor blir det av fornuften??

I dag bare griner jeg, tilogmed da jeg kom på jobb begynte jeg å grine.....Chris Marius har reist på HV-kurs å jeg og ungene skal være her hjemme uten han i ti dager!! Det er tungt det, inni meg og i følelsene mine så river og sliter det, angsten har bygd seg en stor tung stein i magen min og jeg vil bare legge meg ned å dø litt! Men det kan jeg jo selvfølgelig ikke, jeg må ta meg sammen, være mamma for ungene og være Linda for meg selv.....jeg må ta meg sammen men alikevel sitter jeg har og bryter sammen gang på gang.....10 dager.....det er jo en hel evighet!!
Jeg oppfører meg helt urasjonelt, jeg overdramatiserer og overdriver hele greia, men inni meg føler jeg det akkurat sånn......det gjør så vondt og er så fælt at dere aner det ikke! Det slår også ut i det fysiske, jeg har vannvittige hodesmerter, jeg har veldig løs mage og føler meg slapp og utillpass...fan for noe drit!! Og den der jævla stein i magen da, den er helt jævlig!! Han dro i går, så i morgen eller på torsdag så føles det sikkert litt bedre....håper jeg!!

1 kommentar:

Anne-Marte sa...

Nå skal jeg si noe rart: Så bra at han er borte litt. Hva i all vide verden er det hun sier tenker du? Jo, vet du Linda, nå får du utfordret angsten din. Du får muligheten til å mestre den. Dette går bra. Det er jævlig vondt og vanskelig. Kjenn på det. Kjenn på hvordan det føles. Kjenn på at du ikke vil føle dette. Kjenn på at du vil savne kjæresten, men vite at du klarer deg. Kjenn på trassen for at du ikke vil føle sånn. Ta kontroll.

Jeg syns du er flink!!! Du skal være stolt av deg selv! stå på videre Linda.