mandag 5. april 2010

Årets første strandtur!!

Iettermiddag gikk dro vi over på Svarnes å gikk litt på stranda....det er så varmt og vått i lufta og det lukter vår!! Ingrid satt i bæremeisen å kosa seg, Mary sprang som en gal å jaga bølger...hehe...vi kosa oss så utrolig mye og jeg fikk tatt masse fine bilder!!;o)
Jeg kjenner at jeg føler meg lettere å gladere når det blir varmere i været å sneen smelter, selv om jeg vet at det kommer kaldere dager med mere sne før våren kommer hit opp, men jeg nyter det som det er nå!!=)
En stor og to små plaske-støvler!!=)

"Får æ lov å gå ut i sjøen mamma??"

"Ånei pappa, blølgan tar oss!!"

Boghardt koser seg også på stranda og leiter etter skjulte skatter...;o)
"Jump mamma, jump......"
Mary prater litt engelsk iblandt, sånn som Dora the Explorer på barne-tv!!;o)

"Åååååå d e så arti!!"

Plaske plaske......

Ooops, ramla vist litt!!;o)

Måsespor i sanda!!

På vei hjem igjen, for å spise kveldsmat og legge oss!!

Mary og mamma slenger suss til pappa og Ingrid!!=)

Men vi måtte ta noen bilder på gresset!!=)

Noen skatter vi fant på vår fjæra-vei!!;o)

Ingen kommentarer: