mandag 15. mars 2010

Syk igjen!!

Ingrid ser kanskje ikke så syk ut, men dette er midt på natta og lilletrollet har nettopp kastet opp!! Det begynte natt til lørdag med Ingrid, hun kastet opp noen ganger og lørdagen var hun i fin form igjen.

Lørdagen begynte med at Mary hoppet på en duplokloss og fikk ei hudflenge under ei tå, for så å gå over til at hun også begynte å spy! Jeg ble i kjent stil på grensa til hysterisk, ettersom jeg var alene på daværende tidspunkt....men klarte å ta meg såpass mye sammen at jeg og Mary ble enig om at det var ikke farlig å spy, man fikk jo bare rensa magen....Chris Marius kom heldigvis kjapt hjem, men overlot spy-ungen til meg....det er på tide at jeg tar meg sammen!!

Etter å ha sovet litt på sofaen ut på ettermiddagen følte Mary se kjempe ffrisk, og spiste nesten ei hel brødskive....som raskt kom i retur....etter det ble det lite spising, men heller ingen spying....ei blaut bleie på søndagsmorningen, men etter det har alt vært som normalt med ungene!! Nå gjenstår det bare å se hvordan vi andre klarer oss! Geir Hovard sier han har hatt litt laus mage men håper det er bort nå!!

Pga den der 48 timers regelen er Mary hjemme med mammaen i dag, mens Ingrid er i barnehagen...Geir Hovard og Chris Marius er i Kirkenes! For Chris Marius skal til legen og Geir Hovard skal besøke Christine!!

Vi skulle jo til Kiberg i går på skirenn for barn, men med syke unger gikk det ikke sånn!
Å det var så trist da, å sitte hjemme her i det utrolig nydelige været...det var steikende sol og helt nydelig ute!! Håper bare det kommer flere sånne dager, så vi kan dra på neste skirenn!!=) I mens får Mary-mora gå på ski her i gata og i barnehagen!!=)

2 kommentarer:

KAT sa...

Hei Linda og takk for koselig kommentar! Dere får ha god bedring dere også , ser jeg;)

Fin mandag!

Galskap sa...

Uff, stakkars lille... :(

SV: Weeee!!! Linda til Trondheim!!! <3 Da må vi treffes!!!

Jeg skal se om det blir et monster til overs. ;)