torsdag 11. mars 2010

Skryte litt av handarbeidet mitt!!

Etter at jeg har begynt på ASVO har også mengden med handarbeid økt!! Tenkte jeg skulle vise frem noe av det jeg har gjort!!;o)
Fatene over skal være dekk-tallerkner på ei hytte, jeg har brent inn navnet på hytta...syns det ble skikkelig kult!!=)

Så har jeg filtet hjerter på ett par tova votter!
Vottene er noe vi strikker og selger på ASVO hele tiden, det at vi filter små motiver på dem er noe vi har prøvd nå nylig...syns det ble fint!! Vottene fikk mere liv!!=)

Dette sjalet her jeg strikket for flere år siden, men holder på å strikke ett likedan i svart nå på ASVO. Syns dette sjalet er noe av det fineste jeg har sett....ikke for at jeg har laget det...;o) men fordi mønsteret i sjalet er så innmari fint!!

Ja dette var dagens skryt, kommer vel muligens mer etterhvert!!;o)

1 kommentar:

Galskap sa...

Åh, for et lekkert sjal! :))) Du får skrike ut om du deler oppskriften... ;)