tirsdag 2. mars 2010

Se på meg!!!=)

Er vel ett opar uker siden Ingrid begynte å reise seg, men det er dessverre ikke like lett å komme seg ned igjne! Men hun begynner jammen å bli stor nå, minstemora våres!!=)

Ble ikke noe Tana tur i dag, timen ble avlyst! Så da får vi se om det kommer ny innkallelse i posten snart da!!

I dag har jeg laget en stoooor porsjon med salat, som forhåpentligvis varer resten av uke og jeg har bakt sjokoladeboller! Så kom Stig Willy og Liss Annie på besøk i kveld å fikk boller og kaffe....kjempe oselig! nei nå skal jeg legge meg, en ny arbeidsdag på ASVO i morgen!!

God natt!!=)

2 kommentarer:

Galskap sa...

Nei, se på storepia som står oppreist! :)

Håper det går greit med deg. Glad i deg. :)

Klemme masse på

*Strikkerier* sa...

Næmmen se flinke lille Ingridjenta!! Å så så nuuuudelig; får løst å sussemusse!!!!!