fredag 5. februar 2010

Utflukt for å ta bilder!!

Dagen i dag har vært en bra dag!! Jeg har fått en hel dag sammen med kjæresten min, og vi har vært å sett på flere gamle hus som står å forfaller i byen vår! Jeg syns det er noe med sånne gamle hus som er både vakkert og litt trist!
Jeg har ikke tatt disse bildene for å vise negative ting fra byen min, men fordi jeg liker å gå i gamle hus og liker å ta bilder av historien som ligger i huset!
Huset ovenfor er ett hus hvor jeg har tilbringt mange somre som barn. Det var "huset" til tante Mary og onkel Holger!! Vi storkosa oss der om somrene, og var å bada i ett lite vann som ligger i nærheten!
Kunne godt tenkt meg å gå inn der å ta litt bilder, men det var låst....så da dro vi heller til byen igjen å fant noen hus som sto åpen!!;o)
Dette huset har "svigerfar" fått!
Der står døra åpen slik at man kan gå inn å leite etter skatter...hehe...

....blandt annet ei gul dør, ei gammel barneseng og en gammel skøyte....

....og ikke minst en igjenglemt bamse som lå i snøen!!

Så dro vi til de gamle egnebuene på Seafood....helt utrolig at ikke noen har tenkt på å bevare dem å bruke de til f.eks turisme. Det er stor plass der, massevis av rom og ett stort loft...hadde vært perfekt overnatting sted for turister!! Tenk å få bo sånn ute i havet....;o)

Ble så "betatt" av denne gardina....vet ikke helt hvorfor, men det må ha vært de lilla rosene!
Det var vanskelig å ta bilder inne i bygget, for da måtte jeg ha brukt blits å det ble ikke noe pent...men da ble det disse gardin bildene da!!;o)


2 kommentarer:

June sa...

Fasineranesse bilda :)

Galskap sa...

For noen flotte bilder, Linda! :) Jeg også elsker gamle hus... der det fortsatt ligger igjen spor etter liv og svunne tider