tirsdag 2. februar 2010

Supertirsdag og store, lille frøkna!!

I dag da jeg sto på barnas rom i dag i dette vakre antrekket, da sa Chris Marius at det var rart at han syns jeg var så sexy i grunn....:O...Hva ialledager er det for en ting å si?? Jeg er jo smashing, uannsett hva jeg har på meg....eller????
Kan være jeg kanskje må passe på å fikse litt på fasaden iblandt, er nok litt for lat til det!! Å plutselig en dag, syns han kanskje at jeg aldri er sexy....Hva skal jeg gjøre da??? Nei det er nok på tide å gjøre noen tiltak!!;o)
Å jeg er godt i gang!! Dette har nemlig vært en supertirsdag for min del!!
Først var vi på landet i formiddag å gikk en tur på ca tre kvarter, så har jeg vaska klær, vaskat badet og hatt ei skikkelig effektiv og bra treningsøkt!! Ja treningen i dag var skikkelig bra!! Jeg tok meg helt ut, jeg avanserte litt på steppen....(ikke mye men litt;o)) og jeg mosa magen så at det nesten er vondt å bøye seg!! Til sommeren skal magen være en hel del flatere enn den er nå, og overhenget skal være borte....det er mitt mål!!=)

Så var det den minste dattera mi da, som har begynt i barnehagen på mandag!! Det har gått så fint, i dag trengte vi nesten ikke å være der sammen med henne. Hun er fortrolig med de voksne, og åler seg rundt etter de andre ungene!! Hun sover godt og spiser godt når hun er der, og da vi hentet ungene i dag var hun så smøreblid som aldri før!!=)
Hun har hatt to netter med bare ett par våkenperioder, men det har vært flere i dag....så vi får nå se hvordan det går!!;o)
Vi kjenner også at ett riskorn av en tann er på vei opp, så her skjer det ting!!=)
Det er også stas å få klatre på pappa, for hun vil jo veldig gjerne opp av gulvet!!

"Såååååå stoooor"

Å i dag glemte hun seg litt bort, å sto jammen meg helt alene i noen sekunder....menne da hun oppdaget hva som foregikk.....da datt hun først på rompa, å så videre bak å slo seg littegranne i hodet sitt, sa bragden endte slik:

Er godt med en pappa til trøst, når mammaen bare er opptatt av å ta bilder...hahaha!!;o)
Ja det blir vel mange knall og fall opp gjennom dagene som kommer!!=)

2 kommentarer:

VesleStine sa...

SuperIngrid som koser seg i barnehagen! Så utrolig bra at hun trives fra første stund!
Lykke til videre!

Håper nettene fortsetter å bli bedre for dere og at hun snart sover hele natta gjennom!

God klem Stine

Galskap sa...

Så deilig at Ingrid koser seg i barnehagen! Jeg gruer meg litt til Amund Elias skal begynne i august, jeg... Hva skal jeg ta meg til da, liksom??? Hehe.. Men det blir nok bra for ham. Alle unger har godt v litt barnehage, tror jeg. :)

Ellers så syns jeg du er flott samme hva du har på deg, jeg. ;)