torsdag 4. februar 2010

Oppdatering anngående trening og motivasjon!!;o)



Jeg har vært på trening, til tross for at sofaen lokket mer!!;o)

Jeg hadde ikke så bra økt som jeg hadde på tirsdag, men jeg gjorde så godt jeg klarte...man kan ikke være på topp hver dag!!

Etter trening dro jeg å tok litt sol, så nå har jeg fått litt ekstra påfyll med D-vitaminer!!;o)

Til kveldsmat har jeg spist ei skive brød med kalkunpålegg og litt salat til, å littegranne vanilje kesam med noen nøtter og litt banan!! Det var snadder=)


Jeg sliter virkelig med motivasjon, å føler meg trett og sliten om dagen. Jeg har levd litt på en god opptur, men kjenner at det begynner å trekke litt ned. Da er det så viktig å gjøre det jeg har på timeplan, følge de daglige rutiner og ikke falle for fristelsen å sove lenge, eller hoppe over å tenke at jeg kan gjøre det i morgen!! Jeg er avhengig av å følge rutinene for å holde hodet over vannet!!

Jeg merker også at jeg begynner å slite litt med å være alene igjen. For første gang på 10 mnd har jeg formiddagen helt for meg selv, og kveldene er Chris Marius ofte ute å gjør ting han må gjøre! Jeg prøver å late som om jeg syns det er greit, men inni meg sliter det i hver eneste celle...Bli hjemme sammen med meg!!!

Jeg har hatt en raptus i dag.....men jeg vet når jeg tar feil og jeg oppfører meg urimelig, jeg hører fornuften, men den dumme følelsen tar fra meg kontrollen. Men jeg ber om unnskyldning, jeg prøver å få Chris Marius til å forstå at jeg ikke mener å være så sint og urimelig, men at jeg rett og slett ikke klarer å kontrolere det.....Å jeg tror han forstår, til en viss grad, så får vi håpe det holder!! Vi skal foresten på familiesamtale til Tana i slutten av februar, det kan jo være en bra ting!!
Jeg tror faktisk også at jeg trenger å jobbe litt, så i uken som kommer skal jeg å prate med en arbeidsplass jeg tror passer for meg! Jeg har jobbet der før, og det var nesten drømmejobben!!;o) Vi får komme tilbake til det senere!! Nå skal jeg oppdatere meg litt på nett, så er det litt strikking og natt!!

Ingen kommentarer: